2011年4月11日 星期一

有幾多斤兩? Part 1 (Prestige Mid Plus篇)

前幾天有人問我,我用緊啲球拍有幾重?

我突然間唔記得曬..所以都係係到留番個記錄先!

Microgel Prestige Mid-Plus

第一支係我最近係'A' Friend處以平價要回來的. 因為本來它是4號Grip,所以我需要把它改成Grip 2. 而在改造期間,發現個Pallet下面有個label寫住佢係 TGK238.1 (不過經查證,這祇是量產代號而且)
上磅時, 是穿了Babolat RPM Blast.

這一支,已經係我最新型號!






Flexpoint Prestige Mid-plus


第二支係我從拾仔處交換回來的.

上磅時, 是穿了Technifibre Blackcode.













Liquid Metal Prestige Mid-Plus


第三支是我一直在用的Liquidmetal Prestige Mid Plus. (與我另外兩支LM都是奧地利生產,重量也是差1,2 gram)

上磅時, 是穿了Weiss Canon Silver.

沒有留言:

張貼留言