2011年4月20日 星期三

澳洲網球公開賽2009... Video 日誌 Day 1 #1

近日在整理手上我的個人檔案, 發現當年去AO2009拍下不少短片, 見過不少ATP選手, 反正都想留個紀錄, 一於順時序列出來吧!
2009年, 我係澳網第一日下午到達舉行場地:Melbourne Park,

我第一個感覺是:好熱鬧! 下面是我站在Rod Laver主場館外,向副閘入口拍的:
大家都會見到館外post曬當天賽程, 明顯地,當晚主角是RF啦.
因為當天是Day 1, 128的Draw有很多球員都在打Round 1, 我當然會盡量去睇啦!
我第一場吸引我的是: Santoro vs Ferrero

Santoro(魔術師)得5呎10高, 是一般香港球員身型. 雖然發球不太快, 但placement同spin變化卻是十分之好!
Ferrero(蚊子) 高大靚仔, 個form又靚, 很多人都認識佢. 不過當時狀態已不及當年world number 1之時. 最後Ferrero敗了..
下回再續

沒有留言:

張貼留言