2014年3月13日 星期四

Road to USPTA - part 4 (Final)

Well..話咁快, 公事上去了數次西班牙/英國的長trips之後, 接上就去就是我的美國的假期, 頭盆 也就是7月28日到San Diego, 參與我USPTA 的upgrade exam.

Anyway, 早到一天, 先去望下場地, 跟著的一天才考試.

Coronado 是一個旅遊地區.. 酒店好貴呀...


考試場地有6個場, 建在草樹之間, 好舒服!


考試次序早有安排, 不像香港的亂點亂指...

Assessment 用的表格

開成箱新波比我地用... 香港?你就想!

網球在美國仍是熱門運動, 不少人在同時間打些球會比賽.

這些就是考官及各位參考人士啦...

咁大個場, 都總有pro shop架. 這是店主Mo.

上次Porter 的考試評語, 我不斷重點改善, 正所謂對症下藥, 今次得左啦!


各位朋友想打波, 搵下我啦! :) 

沒有留言:

張貼留言