2014年3月3日 星期一

Road to USPTA - part 3

衰左一次, 唔代表永遠失敗.

努力再試啦.. (雖然都唔知自已衰乜...)

轉眼已經2013啦.. 年中會去美國.. 報定係美國7月係美國考先...

點知突然香港5月有期出左可以重考, 還要是Porter, USPTA中的大人物來主考, 拿拿聲報考啦!


當日意外地被安排第一個考... 大鑊... 晨咁早8點幾..個人魂魄都未返... 心知不妙
這也是我第一次ON COURT考試..

考試期間 Porter 都有問我一些指導性問題.. 當時沒有想到當中重要之處... 也沒有用心去即時改善...

咁呆居, 成舊飯咁, 當然fail 啦.. :(

不過, 今次份marked paper 係會比我地嘅. Porter係上面寫左好多要改善嘅地方. (明顯同香港主考有些重點是不同的...)

Anyway, 反而今次可以 '知錯' 而我 '能改'!
I'm glad with that!

究竟我最後考唔考到呢?
請留下回最終結局啦!

沒有留言:

張貼留言