2011年4月20日 星期三

澳洲網球公開賽2009... Video 日誌 Day 1 #2

嘩, 實在太多人要去睇啦:
下一場: Sam Querrey vs Philipp Kohlschreiber
這一段可以睇到佢地兩個..
這一段可以比你地感受下我同Sam又幾近 (近到我都有啲驚佢地啲波!)


最後Kohlschreiber勝出.

之後, 見到 Janko Tipsarevic打, 不過我太唔like佢, 所以冇影佢!

因為入夜了,其他細場都少了很多比賽, 但在第3大場:Margaret Court Arena卻有我喜歡的Nalbandian在打!

佢勝出之這場.但好可惜, Round 2被台灣的盧彥勳打敗!

好!最後入Rod Laver主場館睇重頭戲!


下回再續

澳洲網球公開賽2009... Video 日誌 Day 1 #1

近日在整理手上我的個人檔案, 發現當年去AO2009拍下不少短片, 見過不少ATP選手, 反正都想留個紀錄, 一於順時序列出來吧!
2009年, 我係澳網第一日下午到達舉行場地:Melbourne Park,

我第一個感覺是:好熱鬧! 下面是我站在Rod Laver主場館外,向副閘入口拍的:
大家都會見到館外post曬當天賽程, 明顯地,當晚主角是RF啦.
因為當天是Day 1, 128的Draw有很多球員都在打Round 1, 我當然會盡量去睇啦!
我第一場吸引我的是: Santoro vs Ferrero

Santoro(魔術師)得5呎10高, 是一般香港球員身型. 雖然發球不太快, 但placement同spin變化卻是十分之好!
Ferrero(蚊子) 高大靚仔, 個form又靚, 很多人都認識佢. 不過當時狀態已不及當年world number 1之時. 最後Ferrero敗了..
下回再續

2011年4月11日 星期一

有幾多斤兩? Part 2 (HEAD Vintage Rackets篇)

輪到經典球拍出場!

Pro Tour 630 (PT57A Europe Version)


第一支,並不是我的收藏,是我向'A' Friend 借回來作參考的: Pro Tour 630.
本來它是用Full CAP Grommet的,但已轉為non Full Cap. 它還轉用了皮Grip, 重量再加!









Pro Tour 280 (PT57A US Version)


第二支,是我的收藏,Pro Tour 280!
US Version本來都不是用Full CAP, 所以除了皮Grip的差別, 重量跟歐洲版也差不多吧!

PT57A 一直被傳為現役ATP球員使用... 包括Robin Soldering











Prestige Classic 600

第三支,也是我至愛之一: PC600. 這一支是其中較常用的一支,也是比較輕的一支.

很多圈內人仕一直相信Marin Safin在他ATP生涯大部份時間都在用這球拍的.











Premier Tour 600

這一支是我收藏之中, static weight最重的一支, 高達373gm! 這一支我在轉Pallet時發現在handle內是有注入矽膠,可能上一手想去減低佢個swing weight吧! 坦白講, 打起上手真係唔覺有373gm!











Liquid Metal Radical Tour

最後一支HEAD Vintage Rackets, 係由教練 Friend處得來的, 原來這支版當年祇在歐洲開售,並祇有10支到港,有4支留給了港隊Martin Sayer使用...也即是本港遺下6支中的其中一支!









在我心目中, 我的Collection己經完成.

我想都是時候努力練好技術了!

有幾多斤兩? Part 1 (Prestige Mid Plus篇)

前幾天有人問我,我用緊啲球拍有幾重?

我突然間唔記得曬..所以都係係到留番個記錄先!

Microgel Prestige Mid-Plus

第一支係我最近係'A' Friend處以平價要回來的. 因為本來它是4號Grip,所以我需要把它改成Grip 2. 而在改造期間,發現個Pallet下面有個label寫住佢係 TGK238.1 (不過經查證,這祇是量產代號而且)
上磅時, 是穿了Babolat RPM Blast.

這一支,已經係我最新型號!






Flexpoint Prestige Mid-plus


第二支係我從拾仔處交換回來的.

上磅時, 是穿了Technifibre Blackcode.













Liquid Metal Prestige Mid-Plus


第三支是我一直在用的Liquidmetal Prestige Mid Plus. (與我另外兩支LM都是奧地利生產,重量也是差1,2 gram)

上磅時, 是穿了Weiss Canon Silver.